Liebherr CUel 2831 staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CUel 2831 staalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Hans 09-04-2021

Koelkast die waar maakt wat er beloofd wordt!

Wij zochten een koelkast die niet al te breed moest zijn (55 cm).
Veel keus hierin was er niet en na een bezoek aan een showroom kwamen we uit bij de Liebherr CUel 2831.
Een koelkast met een robuuste uitstraling en door de glazen platen en uitgekiende binnenverlichting is in een oogwenk te zien hoeveel er in staat, echt enorm overzichtelijk.
Gekozen is voor de edelstaallook wat een extra cachet aan de keuken geeft.
Het koelen en vriezen gaat zoals beloofd en door de bouw houdt de koelkast zijn kou goed vast wat weer scheelt in het energieverbruik.
Hiervoor hadden we een koelkast van ook een gerenommeerd merk maar de Liebherr is wat geluid betreft toch enkele klassen beter. Vooral in het begin was het wel wennen want het was net of de koelkast het niet deed, zo weinig (lees: zéér weinig) geluid maakt de Liebherr.
Voordeel is ook dat de draairichting van de deur omgezet kan worden.
Kortom: een echte aanrader!

Bets 26-06-2020

Geweldige koelkast

Wij kopen deze voor de tweede keer geweldig. Materiaal buitenkant blijft heel mooi. Afmetingen zijn geweldig

Pluspunten

• Mooi

HS 06-05-2020

Mooi formaat, handige indeling, mooie kleur

We hadden een tweedehandse Liebherr die helaas na vele jaren niet meer werkte. Hebben vanwege de handige indeling opnieuw gekozen voor een Liebherr, maar dan een zilveren variant. Staat heel sjiek in de keuken als je geen inbouwkoelkast wilt hebben! Indeling is top, goede en stevige en bredere vakken in de deur, zelf in te delen planken en een metalen rek voor flessen die je kunt gebruiken of weg kunt laten voor meer sta ruimte. Helemaal tevreden!

Pluspunten

• mooie kleur
  • brede en stevige vakken in de deur
  • metalen rek flessen
  • veel ruimte
  • 2 vriesvakken

hbergkotte 10-03-2020

Stille koelkast, praktisch in gebruik!

Het was lastig om een passende koelkast te vinden voor in een bestaande nis in de keuken, de 55cm breedte had ook 60cm mogen zijn om de nis weer mooi te vullen maar voor een 2 persoons huishouden is deze KK meer dan toereikend, blij mee!
De duurzaamheid op basis van gebruikerservaringen zijn mede bepalend voor de aanschaf van deze KK geweest, stil, makkelijk schoon te houden en praktisch in gebruik

Pluspunten

• afmetingen
  • Stil